onsdag 25 januari 2012

SPANSKA, SKIDOR

HEJ, HEJ, HEJ!!



Just nu sitter/står jag i skolan eftersom jag inte orkade stressa till bussen (pappa hämtar mig om typ tjugo minuter och då åker vi hem :)
Jag håller också på att göra min spanska uppgift vilken är att jag ska skriva om lila Kil på spanska! :S
Men nu ska vi inte va bittra, det går ju faktiskt rätt så bra :D
serios face...
HAHA men sen när jag kommer hem så får jag väl slänga i mig något för kl 18.00 så ska jag vara i backen och ha skidlektion med mina kära små ungar:)
När jag kommer hem kanske jag skriver lite på PM:et för jag har bestämmt mig för att jag ska göra klart det den här veckan!! Jag måste verkligen lämna in det snart!
happy face...
hahah jaja men nu ska jag dra, kanske skriver lite mer på spanska eller så sitter jag och tittar på facebook :S någon mer än jag som tycker att facebook är grymt tråkigt, men ändå inte kan göra sig av med det??? xD

weird face...
HAHA jaja ses snart :)

BYE
JONNA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar