torsdag 26 januari 2012

secrets...

Secrets are ment to be kept not to be told to the whole world. secrets are secrets for a reson...

HEJJJ!:)

Nu är jag hemma från zumban, göttit! :)
Det blir ingen träning imorgon heller eftersom jag ska till min gamla skola och infomera om TBS :D ska bli kul förutom att jag och Elin inte hinnar äta luch innan vi ska tillbaka tills kolan för att ha engelska :S men jaja det får gå bra :)
hihii


Nu ska jag berätta om helgens planer:

Fredag- Myskväll med dom bästa!!
Lördag - Åker vi till slalombacken och jag ska försöka lära Elin att åka skidor :D
              När vi kommer hem ska jag plugga!!
Söndag - Jag ska få en privat ridlektion av Anna!! Var typ tio år sen jag red sist! Jag är dock lite rädd      för hästar!! :S hahah, sen när jag kommer hem ska jag plugga :)
hahah flumbild xD

Detta kommer att bli en av de bästa helgerna på länge!! :D<3

BYE
JONNA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar